Verzenden & Retourneren
Cookies op SchiphorstShop.nl

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Als je meer wilt weten over de cookies die wij gebruiken en de gegevens die we daarmee verzamelen, lees dan ons privacy statement!

Ja, ik begrijp het
Inloggen
Winkelmandje

Uit eigen fabriek Europese kwaliteit Ruime voorraden Meer dan 60 jaar ervaringVeilig betalen met iDeal of AfterPay 14 dagen bedenktijd

Verzenden & Retourneren

Verzendkosten
De standaard verzendkosten bedragen € 7,50* voor zendingen met een orderwaarde onder de € 100,-*. Orders met een orderwaarde vanaf € 100,-* worden gratis bezorgd in Nederland en België. *Dit zijn prijzen excl. 21 % btw.

De verzendkosten voor wederverkopers worden bepaald aan de hand van het totale volume van de bestelling. Wij verpakken zoveel mogelijk items op één pallet, zodat het loont om uw bestellingen te bundelen. Bij vragen over de verzendkosten voor wederverkopers kunt u contact opnemen met uw vaste contactpersoon.

Levertijd
In deze webshop vindt u voornamelijk standaard voorraadartikelen. Bij het artikel staat de actuele voorraad en/of levertijd weergegeven. Mocht een levertijd onverhoopt toch niet haalbaar zijn, dan informeren wij u hierover. U heeft dan de keuze om de order met de nieuwe levertijd door te laten lopen, of om de order kosteloos te annuleren. Eventueel gedane betalingen worden per omgaande gecrediteerd. Let op: de levertijd gaat in vanaf het moment dat uw betaling bij ons zichtbaar is. Bij de betaalmethode 'BankTRANSFER' kan dit de levering met 2 werkdagen vertragen.

Levering en transport
Wij leveren in Nederland (m.u.v. de waddeneilanden) en België. Onze leveringen geschieden vanuit ons magazijn in Deventer en worden uitgevoerd door vervoersbedrijf TransMission. Wanneer uw goederen op transport gaan ontvangt u een e-mail met de verwachte leverdag en een track& trace code waarmee u de zending kunt volgen. U kunt hier de track & trace code invoeren om de status van uw zending te bekijken.

Bent u niet aanwezig bij de eerste leverpoging, dan wordt de zending gratis opnieuw aangeboden. U ontvangt een kaart in de brievenbus met het verzoek om contact op te nemen om binnen drie dagen een nieuwe afleverafspraak te maken. Bij geen reactie binnen die termijn wordt uw bestelling naar ons geretourneerd. Wanneer u de bestelling daarna opnieuw verzonden wilt hebben, worden er verzendkosten in rekening gebracht. Elke zending wordt behandeld als aangetekend stuk. Dat houdt in dat er getekend moet worden voor het in ontvangst nemen van de zending. 

Zelf afhalen
U heeft ook de mogelijkheid om de goederen zelf af te halen bij ons magazijn in Deventer. Het magazijn is gevestigd aan de Solingenstraat 41, op industrieterrein 'De Weteringen' en is op werkdagen geopend van 8.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.00 uur.

Retourneren of ruilen
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, de laatste zending of het laatste onderdeel fysiek in bezit krijgt.

Procedure
Wanneer u een product wilt retourneren of ruilen laat ons dat dan weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@schiphorstshop.nl. Voeg uw pakbon of een print van uw bestelbevestiging toe zodat wij duidelijk kunnen zien van wie deze afkomstig is. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. Houd er rekening mee dat het retourneren van grote artikelen zoals palletboxen meer kost dan de gebruikelijke verzendtarieven. Optioneel kunt u grote artikelen retourneren via onze vervoerder (TransMission), hiervoor bedragen de kosten € 55,- per palletplaats (excl. 21% btw). Indien u gebruik wenst te maken van deze service kunt u dit per e-mail aanmelden via klantenservice@schiphorstshop.nl.

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen sturen wij u een bevestiging en wordt de betaling aan u gecrediteerd. Stuur indien mogelijk de goederen ongebruikt en onbeschadigd retour. Indien u een product wilt ruilen kunt u vervolgens een nieuw product bestellen in de shop. 

Retouradres
Schiphorst Transport- en Opslagtechniek BV
Solingenstraat 41
7421 ZP Deventer

Houd er rekening mee dat ons magazijn op zaterdag en zondag is gesloten. Op die dagen kunnen er geen zendingen worden aangenomen.

Het laatste nieuws

-

Dolly keuzehulp

04-06-2020

Een plateau met vier wielen...
-

Tijdelijk geen afhaling mogelijk

17-3-2020

I.v.m. het corona virus is het tijdelijk niet mogelijk...

Winkelmandje

Wis filters

Filter

Annuleren
Bevestigen
20200927 03:16:56 PC00False0FalseTrue0